Радиатора е без пробка.Дигаш колата на крик от дясно.Лягаш под нея въоръжен с 17 лула или гедоре.Там където е границата на главата и блока гледаш,на два пръста от главата на блока има стабилизиращ двигателя тампон хванат с два болта за блока.Между тези два болта е пробката.Респективно от ляво е на същото място,нека тампона ти служи за ориантир.Колкото за оцета купуваш 4 шишета обикновен оцет.Сваляш радиатора и го пълниш с едното шише и го оставаш поне една нощ вътре с оцет да кисне.Монтираш го,източваш цялата система и пълниш с другите 3 шишета.Караш така цял ден или оставаш да работи,като внимаваш да не я прегрееш естествено.В никакъв случай не трябва да ти е приятно топъл радиатора,а трябва да ти е еднакво топло навсякъде.Така и така ще отвиваш маркучи виж си термостата,сваляш го и го накисваш в топла вода дали отваря и съответно затваря.
А и личен съвет смени си скобите на маркучите,че след няколко отвивания дават фира и после протичат.
Успех.
А и личен съвет смени си скобите на маркучите,че след няколко отвивания дават фира и после протичат.
Успех.
Comment